Selasa, September 29, 2009

PTPTN Selesai!

Apa yang best hari ni?
Aku dah berjaya settle habis loan PTPTN diploma aku.. Hooray!! Alhamdulillah.. Lega nye rasa tak terkira.. Aku berterima kasih sangat pada
payment gateway FPX dan sistem E-FES. Tanpa kedua-dua tool ni, mustahil aku dapat langsaikan secepat ni. Walaupun dicas 50 sen sekali transaksi, bape la sangat kosnya berbanding duit minyak pergi bank dan kos pentadbiran.. Kalo 20 kali transaksi pun baru 10 hengget..
Tinggal la loan degree dalam RM7k++.. Ehem, tu cter lain.. Harap2 untuk loan degree tu ada la rezeki selanjutnya dengan PTPTN nanti..

Apa yang tak best lak?
Bila la aku nak siapkan report master ni.. Kesian Dr. Wan, dah lama tak nampak muka anak buah dia nih..
Ni pun dah ngantuk ni.. malas nye nak membaca..

2 ulasan:

  1. come on sue... siapkan report tu cepat...su.bestnya loan ko dah habis bayar???

    BalasPadam
  2. nissaq,
    aku rasa terseksa wat master nitanpa ko dan kawan2 di sisi.. cam lone ranger rasanya hu..
    aku pulun bayar kaw2 tiap2 bulan nissaq, campur sekali duit biasiswa master ni.. pasni tak la rasa ralat sangat nak shopping..

    BalasPadam