Khamis, April 24, 2014

LittleWhiz Warehouse Sale 25-27 April 2014

Sedar tak sedar, dalam inbox e-mel saya rupanya ada satu e-mel dari LittleWhiz berkenaan dengan Warehouse Sale mereka. Terima kasih LittleWhiz kerana pihak anda sangat menitikberatkan hubungan dengan pelanggan, dan ini membuatkan pelanggan seperti saya rasa dihargai walaupun dah lama saya tak berpeluang untuk membuat apa-apa pembelian.




Dulu-dulu sebelum ke Brisbane, inilah antara program favourite kami.  Kadang-kadang takde lah memborong sangat, sekadar cuci mata je lebih.  Kalau ada pun sekadar memborong barang keperluan dengan harga runtuh seperti wet tissue, pakaian basahan anak-anak, dan sabun botol ( suka sangat dengan sabun botol Pureen yang penutup warna biru tu! kat Brisbane takde sabun ni).


Pentingnya program sebegini untuk kita dapatkan maklumat harga runtuh sesetengah produk, supaya kita boleh banding-membanding dan berlatih menjadi pengguna yang bijak semasa membuat pembelian.

Dulu ilmu pengguna bijak nilah antara ilmu yang paling malas saya nak amalkan.  Saya tak minat dengan angka, jadi jujur saya cakap angka-angka yang BANYAK waktu warehouse sale ni MEMENINGKAN kepala.


Tapi Napi suka angka, jadi bila berdua dengan peminat angka ni, Alhamdulillah terasa kurang memeningkan sedikit sebab ada penterjemah angka di sebelah.


Dan ilmu pengguna bijak ni sangat penting apabila dah berkeluarga.  Lebih-lebih lagi majoriti perbelanjaan kami memang tertumpu kepada keperluan anak-anak.


Jadi kalau ada sesiapa yang berminat nak mencuci mata dan melatih ilmu pengguna bijak, jemputlah bertandang ke LittleWhiz Warehouse Sale ni ye!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan